Εκτέλεση Παραγγελιών

Εγγυήσεις Προϊόντων

Η Επιχείρηση συνοδεύει τα προϊόντα που διαθέτει μέσω της Ιστοσελίδας της με τις σχετικές εγγυήσεις κατασκευαστών, όπου τέτοιες εγγυήσεις υφίστανται. Η Επιχείρηση δεν προσφέρει καμία περαιτέρω εγγύηση (χρονική ή άλλου είδους), εκτός από τις περιπτώσεις που κάτι τέτοιο προβλέπεται ρητά. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν εμφανίζει ελάττωμα το οποίο καλύπτεται από εγγύηση, η αποστολή του προϊόντος προς επισκευή στην έδρα της Επιχείρησής μου και / ή στην αντίστοιχη Αντιπροσωπεία (βλέπε σχετικά λεπτομέρειες επιστροφών για κάθε προϊόν ξεχωριστά), καθώς και εν συνεχεία η παραλαβή του εν λόγω προϊόντος, θα πραγματοποιείται με επιβάρυνση του πελάτη. Απαραίτητη προϋπόθεση αποδοχής κάθε επιστροφής είναι η συμπλήρωση της σχετικής φόρμας RMA, την οποία θα βρείτε αναρτημένη στην Ιστοσελίδα της Επιχείρησής μου.

Αποστολή Προϊόντων

Οι αποστολές προϊόντων γίνονται μέσω της μεταφορικής εταιρείας "ΓΕΝΙΚΗ". Τα προϊόντα θα αποστέλλονται στη διεύθυνση την οποία θα έχει ορίσει ο εκάστοτε πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του. Τα έξοδα αποστολής θα βαρύνουν τους πελάτες της Επιχείρησης. Η Επιχείρησή μου καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια αποστολής των προϊόντων στους πελάτες της εντός του αναγραφόμενου χρόνου, σε περίπτωση όμως καθυστέρησης για οποιονδήποτε λόγο, η Επιχείρηση δεν αναγνωρίζει την ύπαρξη οποιασδήποτε ευθύνης.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή / και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Κίνδυνος Ζημίας ή Καταστροφής Προϊόντων

Τα αποστελλόμενα προϊόντα καλύπτονται (μέσω της μεταφορικής) από ασφάλεια για ζημία ή απώλεια κατά τη μεταφορά. Η ισχύς της εν λόγω ασφάλειας παύει να υπάρχει από τη στιγμή της παράδοσης του προϊόντος στον πελάτη.

Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών - Υπαναχώρηση

Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση του πωλούμενου προϊόντος και το άθικτο της συσκευασίας του, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως εσφαλμένη αποστολή προϊόντος, σπασμένο προϊόν, ελλιπή εξαρτήματα, κλπ . Επιστροφές των προϊόντων τα οποία έχουν πωληθεί μέσω της Ιστοσελίδας της Επιχείρησής μας προβλέπονται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Επιχείρηση ή στους προμηθευτές αυτής, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Επιχείρηση.
  • Επίσης, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη, καθώς και λοιπά έξοδα που ενδέχεται να χρεώνει η επίσημη αντιπροσωπεία για τον έλεγχο του επιστραφέντος προϊόντος.
  • Στην περίπτωση που έχει δοθεί προκαταβολή, με οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής, για μια παραγγελία που εμπεριέχει προϊόντα με κατάσταση διαθεσιμότητας "κατόπιν παραγγελίας" δεν θα υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Επιχείρηση. Κατά συνέπεια, σας συνιστούμε οι επιστροφές να πραγματοποιούνται είτε με συστημένη επιστολή των ΕΛΤΑ είτε με τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορέων (courier).
  • Σημειώνεται ότι για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος απαραίτητη είναι η τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας, με το τμήμα πωλήσεων.